komplexnosť – na uzatvorenie povinného zmluvného poistenia, havarijného poistenia a ďalších poistení vám postačí 1 zmluva
flexibilita – máte možnosť výberu zo 4 balíkov krytia a 2 spoluúčastí
jednoduchosť – uzatvorenie je rýchle a jednoduché
Vyberte si z našich 4 balíkov poistenia auta
MOJE AUTO poskytuje rozsah poistnej ochrany, ktorá môže zahŕňať povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie ako aj asistenčné služby a právnu pomoc.
Posunutím zobrazíte viac
COMFORT
balík so základným krytím
PLUS
balík s rozšíreným krytím
EXTRA
balík s komplexným krytím
MAX
balík s najširším krytím
POVINNÉ ZMLUVNÉ POISTENIE
Povinné zmluvné poistenie (PZP) vás chráni pred finančnými následkami, ak spôsobíte škodu niekomu inému v súvislosti s prevádzkou poisteného vozidla.
PRÁVNA POMOC
Telefonická právna rada (asistenčná služba poskytovaná telefonicky počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00).
ASISTENČNÉ SLUŽBY (ZÁKLADNÉ)
Základné asistenčné služby (oprava na mieste a odťah vozidla, preprava osôb, poskytovanie informácií) v prípade poruchy, poškodenia alebo zničenia vozidla.
ÚRAZOVÉ POISTENIE (ZÁKLADNÉ)
Kryje úraz vodiča, ak je účastníkom dopravnej nehody.
ŽIVEL
Kryje škody v dôsledku živelných udalostí (povodeň, záplava, víchrica, búrlivý vietor, zemetrasenie, zosuv pôdy, atmosférické zrážky, krupobitie, úder blesku, snehová lavína, ťarcha snehu alebo ľadu).
POŽIAR, EXPLÓZIA, IMPLÓZIA
Kryje škody v dôsledku požiaru, explózie alebo implózie.
ZRÁŽKA SO ZVIERAŤOM
Kryje škody spôsobené zrážkou so zvieraťom.
ASISTENČNÉ SLUŽBY (ROZŠÍRENÉ)
Rozšírené asistenčné služby (oprava na mieste a odťah vozidla, preprava osôb, poskytovanie informácií, náhradné vozidlo, náklady na ubytovanie alebo návrat do miesta bydliska, návrat po nájdené vozidlo, preprava telesných pozostatkov, odstránenie zvyškov vozidla) v prípade poruchy, poškodenia alebo zničenia vozidla.
ÚRAZOVÉ POISTENIE (ROZŠÍRENÉ)
Kryje úraz vodiča a všetkých prepravovaných osôb, ak sú účastníkmi dopravnej nehody.
ODCUDZENIE
Kryje krádež vozidla.
VANDALIZMUS
Kryje škody v dôsledku vandalizmu.
ROZBITIE SKLA
Kryje poškodenie alebo zničenie sklenených častí vozidla.
HAVÁRIA
Kryje škody na poistenom vozidle v dôsledku havárie.
FINANČNÁ STRATA
V prípade krádeže alebo totálnej škody kryje vozidlo vo výške hodnoty nového vozidla. Platí pre vozidlá nie staršie ako 6 mesiacov po dobu maximálne 24 mesiacov od začiatku poistenia.
Stala sa škoda - ako ďalej?
Nahláste poistnú udalosť čo najskôr online
alebo nonstop na Infolinke +421 2 50 122 222.
V závislosti od rozsahu škody počkajte na naše inštrukcie súvisiace s opravou alebo odstraňovaním zvyškov, umožnite nám obhliadnuť škodu, oznámte polícii prípadné odcudzenie poistených vecí.
Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti online. Po jej nahlásení vám pridelíme číslo, na základe ktorého môžete sledovať celý priebeh likvidácie.
Odpovede na najčastejšie otázky k poisteniu MOJE AUTO
Áno. Povinné zmluvné poistenie kryje škody, ktoré spôsobíte poškodenému. Ostatné poistenia sú dobrovoľné a pomôžu vám, ak vznikne škoda na vašom vozidle, majetku alebo zdraví.
Po uzatvorení zmluvy dostanete Návrh poistnej zmluvy, zelenú kartu s platnosťou na 60 dní. Po akceptácii zmluvy vám zašleme poistku a zelenú kartu s platnosťou 1 rok. Zelená karta plní od 1. 10. 2019 taktiež funkciu pôvodnej bielej karty.
Áno, ak bol pri uzatvorení poistnej zmluvy priznaný bonus alebo ste v priebehu poistenia bonus získali a ide o škodu, u ktorej si nemôžeme vymáhať náhradu od vinníka.
Je vaše vozidlo nepojazdné, potrebujete odtiahnuť, príp. hľadáte inú pomoc? Kontaktujte NONSTOP Allianz Assistance +421 2 50 122 222.
Zriaďte si naše Allianz Konto. Získajte digitálne služby na 1 mieste.
Získate tak prehľad o poistných zmluvách, možnosť aktualizovať si osobné údaje, uzatvoriť si poistenie online, jednoducho a rýchlo nahlásiť poistnú udalosť a sledovať jej priebeh riešenia.
Online sprievodca škodou vám prináša možnosť sledovať riešenie škody krok za krokom
Po jej nahlásení obdržíte e-mailom alebo cez SMS odkaz na našu webovú stránku, kde nájdete bližšie informácie o škode a môžete vidieť, v ktorej fáze riešenia sa aktuálne nachádza (nahlásenie, obhliadka, oprava).