komplexnosť – na uzatvorenie poistenia budovy a domácnosti vám postačí 1 zmluva
jednoduchosť – máte možnosť výberu z 3 balíkov krytia
bez spoluúčasti
Vyberte si z našich 3 balíkov poistenia majetku
MÔJ DOMOV poskytuje rozsah poistnej ochrany, ktorá môže zahŕňať škody na vašom majetku, škody, ktoré spôsobíte tretím osobám v bežnom živote ako aj doplnkové služby
Posunutím zobrazíte viac
COMFORT
Balík so základným krytím
EXTRA
Balík s rozšíreným krytím
MAX
Balík s komplexným krytím
FLEXA
Kryje škody spôsobené požiarom, dymom, bleskom, explóziou, implóziou, rázovou vlnou, nárazom vozidla a pádom lietadla.
ŽIVEL
Kryje škody v dôsledku živelných udalostí (povodeň, záplava, víchrica, búrlivý vietor, krupobitie, atmosférické zrážky, zosuv pôdy, ťarcha snehu, lavína, výbuch sopky a pád predmetov).
ASISTENČNÉ SLUŽBY
Asistenčné služby v prípade technickej havárie, zablokovaných dverí, iných urgentných asistenčných služieb alebo poruchy vybraného domáceho spotrebiča.
ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU
Kryje vašu zodpovednosť za škodu spôsobenú inej osobe.
POISTENÉ NÁKLADY
Kryje vaše náklady po poistnej udalosti a zároveň kryje vaše náklady na odvrátenie bezprostredne hroziacej poistnej udalosti alebo zmiernenie jej následkov (napr. vysušenie poistených vecí, náklady na náhradné ubytovanie, vyhotovenie náhradných dokladov).
VODOVODNÉ ŠKODY
Kryje škody spôsobené vodou z vodovodného zariadenia, spätným vystúpením vody alebo spodnou vodou.
ROZBITIE SKLA
Kryje rozbitie skla alebo podobného materiálu s rovnakým využitím (polykarbonát, plexisklo a pod.), ktorý je súčasťou vášho majetku.
KRÁDEŽ, LÚPEŽ
Kryje krádež alebo lúpež vášho majetku.
VANDALIZMUS
Kryje škody na vašom majetku v dôsledku vandalizmu.
SKRAT A PREPÄTIE
Kryje škody na vašom majetku v dôsledku skratu alebo prepätia.
ZEMETRASENIE (VOLITEĽNÉ PRE VŠETKY BALÍKY)
Kryje škody na vašom majetku v dôsledku zemetrasenia.
Stala sa škoda - ako ďalej?
Nahláste poistnú udalosť čo najskôr online
alebo nonstop na Infolinke +421 2 50 122 222.
V závislosti od rozsahu škody počkajte na naše inštrukcie súvisiace s opravou alebo odstraňovaním zvyškov, umožnite nám obhliadnuť škodu, oznámte polícii prípadné odcudzenie poistených vecí.
Sledujte stav riešenia svojej poistnej udalosti online. Po jej nahlásení vám pridelíme číslo, na základe ktorého môžete sledovať celý priebeh likvidácie.
Odpovede na najčastejšie otázky k poisteniu MÔJ DOMOV
Poistná suma budovy by mala zodpovedať jej novej cene. Pomôžeme vám s určením ceny budovy podľa našich oceňovacích tabuliek. Ak je nami stanovená cena budovy nízka, môžete si ju navýšiť.
Nájomník musí mať uzatvorené vlastné poistenie zodpovednosti za škodu.
Domáce zvieratá sú poistené na všetky dohodnuté riziká v poistení domácnosti. Nie je však kryté ochorenie alebo úraz, ktoré nevznikli v súvislosti s poisteným rizikom.
Využite asistenčnú službu 24 hodín denne/365 dní v roku.
V prípade technickej havárie, zablokovaných dverí, iných urgentných asistenčných služieb alebo poruchy vybraného domáceho spotrebiča kontaktujte nonstop asistenčnú službu Allianz Assistance +421 2 50 122 222.
Zriaďte si naše Allianz Konto. Získajte digitálne služby na 1 mieste.
Získate tak prehľad o poistných zmluvách, možnosť aktualizovať si osobné údaje, uzatvoriť si poistenie online, jednoducho a rýchlo nahlásiť poistnú udalosť a sledovať jej priebeh riešenia.