U nás je sledovanie riešenia škody ešte jednoduchšie
Nehoda nie je príjemná záležitosť. Už žiaden stres s jej riešením a zháňaním informácií.
Ako to funguje?
Vybavte to jednoducho a rýchlo z pohodlia domova alebo auta. Sledujte riešenie škody krok za krokom.
Nahláste nám škodu online alebo telefonicky.
Odkaz s informáciami o škode vám zašleme e-mailom alebo cez SMS. Sledujte jej priebeh 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
A to je všetko. Užite si jazdu a želáme vám šťastnú cestu.
Informácie ktoré uvidíte
Sledujte riešenie vašej škody na interaktívnej stránke. Pozostáva zo 4 jednoduchých krokov:
1. Nahlásenie: Informujete nás o škode a začíname ju riešiť.
2. Obhliadka: Obhliadneme škodu, skontrolujeme doklady a overíme krytie škody z vášho poistenia.
3. Oprava: Vaše vozidlo je opravené a náklady na opravu sú vysporiadané.
4. Hodnotenie: Zaujíma nás ako ste boli celkovo spokojný.
Online sprievodca škodou
Odpovede na najčastejšie otázky
Škodu môžete nahlásiť online alebo na Infolinke 0800 122 222.
Aplikáciu si nemôžete stiahnuť, kedže ide o interaktívnu mobilnú stránku. Zašleme vám notifikáciu prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môžete sledovať stav svojej poistnej udalosti.
Áno. Ide o interaktívnu mobilnú stránku, ku ktorej môžete získať prístup z ľubovoľného zariadenia pripojeného na internet prostredníctvom webového prehliadača. Sprievodca škodou funguje na všetkých zariadeniach - na počítači, tablete aj na mobile.
Ak nám budú chýbať ďalšie doklady, budeme vás kontaktovať. O aktualizácií stavu riešenia škody vás budeme informovať e-mailom alebo SMS správou. Nemusíte nikam volať, ani sa registrovať.
Ostatné dokumenty na stiahnutie
Ďalšie dokumenty, ktoré by vás mohli zaujímať, si môžete stiahnuť tu