Klienti insolventnej cestovky FIRO-Tour môžu hlásiť svoje nároky do Allianz - SP telefonicky

  • Allianz – SP prijíma hlásenia nárokov na Infolinke +421 2 50 122 222
  • Nároky môžu klienti hlásiť nasledujúcich 6 mesiacov

Allianz – Slovenská poisťovňa dnes prijala informáciu o vyhlásení insolventnosti cestovnej kancelárie FIRO-tour.

Svoje nároky si klienti môžu uplatniť štandardným spôsobom, teda ohlásením poistnej udalosti telefonicky, na Infolinke +421 2 50 122 222. Poistnú udalosť treba nahlásiť najneskôr 6 mesiacov od vzniku škodovej udalosti.

Poisťovňa následne vyzve klienta na doloženie potrebných dokladov, pripravte si zmluvu o obstaraní zájazdu a potvrdenie o zaplatení zálohy alebo ceny zájazdu. 

Helena Kanderková
špecialistka externej komunikácie Allianz - SP
Ako vám môžeme pomôcť?