• Allianz aj v roku 2024 potvrdila svoju vedúcu pozíciu v oblasti poistenia
    a správy aktív v rebríčku najsilnejších a najhodnotnejších značiek sveta
    Brand Finance Global 500.

Skupina Allianz v najnovšom rebríčku obsadila 28. miesto, pričom jej hodnota vzrástla o 15 %. Allianz bola obzvlášť ocenená za to, že zákazníci sú pre ňu na prvom mieste. V minulom roku tiež integrovala poistenie stredných a veľkých korporácií pod Allianz Commercial, čo potvrdilo silný rating značky na úrovni AA+.

Allianz zároveň naďalej pokračovala v zviditeľňovaní značky prostredníctvom športových a kultúrnych partnerstiev, pričom vrcholom, na ktorý svet čaká, budú tohtoročné olympijské a paralympijské hry v Paríži.

Kompletný rebríček Brand Finance Global 500 nájdete tu.

Helena Kanderková
špecialistka externej komunikácie Allianz - SP
Ako vám môžeme pomôcť?