Zlatá minca 2013

Zlatá minca 2013

Hlasovanie verejnostiBezkonkurenčne najúspešnejšou poisťovňou sa na vyhlasovaní výsledkov ocenenia Zlatá minca 2013 v utorok 29. októbra 2013 stala Allianz - Slovenská poisťovňa. Všetkých 9 nominovaných produktov Allianz – SP získalo v konkurencii ostatných poisťovní najvyššie ocenenie Zlatú mincu 2013.

Z pohľadu minulých ročníkov ide o rekordný výsledok, ktorý podčiarkol zisk ocenenia "Najinovatívnejšia poisťovňa" a "Objav roka 2013" za produkt Allianz Best Doctors. V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov rovnako produkt Allianz – SP, a to cestovné poistenie liečebných nákladov s neobmedzeným krytím.

Zlatú mincu 2013 podľa hodnotenia odbornej poroty získala Allianz - SP vo všetkých kategóriách, v ktorých nominovala svoj produkt. Najvyššie ocenenie tak získala v kategóriách kapitálové životné poistenie, investičné životné poistenie, rizikové životné poistenie, úrazové poistenie, poistenie majetku, PZP motorových vozidiel, havarijné poistenie motorových vozidiel, cestovné poistenie a v poistení pre podnikateľov.

Najinovatívnejšia poisťovňaVo všetkých kategóriách tak obhájila minuloročné prvé miesto, pričom v kategóriách cestovného a investičného životného poistenia minuloročné druhé miesto vymenila za tohtoročné prvenstvo. Navyše, Zlatú mincu 2013 získala Allianz – SP aj v novej kategórii rizikového životného poistenia. Okrem zlatých mincí pre všetky nominované produkty získala Allianz – SP aj ocenenie Najinovatívnejšia poisťovňaObjav roka 2013 za produkt Allianz Best Doctors, ktorý klientom zabezpečuje prístup k najlepším svetovým lekárom ako aj prvotriednu zdravotnú starostlivosť v špičkových zdravotníckych zariadeniach. Zisk týchto ocenení dokazuje silné zameranie spoločnosti na neustále zlepšovanie sa a inovácie v poskytovaných produktoch.

Najústretovejšia poisťovňaÚspech na tohtoročnom ročníku Zlatej mince 2013 podčiarkuje aj víťazstvo v hlasovaní verejnosti o Najústretovejšiu poisťovňu na slovenskom trhu. Najväčšiu priazeň klientov si Allianz – Slovenská poisťovňa získala už po druhýkrát, keďže aj minulý rok získala toto prestížne ocenenie. V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov produkt Allianz – SP, a to cestovné poistenie s neobmedzeným krytím liečebných nákladov.

„Zlaté mince sú dlhoročným znakom najvyššej kvality našich produktov, ktoré tvoríme na základe požiadaviek našich klientov. Zároveň sú pre nás motiváciou neustáleho zlepšovania produktov, služieb i komunikácie v silnej konkurencii na finančnom trhu. Sme preto veľmi radi, že sme tento rok ešte zlepšili minuloročné skvelé výsledky,“ hovorí Miroslav Pacher, viceprezident pre rezort obchodu neživotných poistení v Allianz - SP.

 

Dátum vydania: 30.10.2013