Allianz - SP rozšírila online sprievodcu škodou na PZP

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom poistení, ktorý Allianz – Slovenská poisťovňa spustila koncom minulého roka, vo februári rozšírila službu aj o povinné zmluvné poistenie (PZP). Nový online systém umožňuje sledovať riešenie škody krok za krokom, čím uľahčuje komunikáciu poisťovne s klientom.

vysvetľuje riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – SP Jozef Kruppa.

 

Nový online sprievodca škodou, ktorý doplnil a skvalitnil doterajší systém riešenia škôd, pozostáva zo štyroch krokov, a to nahlásenie, obhliadka, oprava a hodnotenie. Jeho základnými výhodami sú rýchlosť, jednoduchosť, transparentnosť a empatia. Ide o interaktívnu mikrostránku. „Z našich prieskumov vyplynulo, že klienti od nás očakávajú, že budeme s nimi komunikovať a spolupracovať veľmi jednoducho, bez nutnosti sťahovať či aktualizovať si rôzne aplikácie. Týmto online produktom sme im to umožnili,“ približuje J. Kruppa.

Zákazníkovi po zaregistrovaní škodovej udalosti príde notifikácia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti a online komunikovať s poisťovňou. Po vyriešení škody poisťovňa v poslednom, štvrtom kroku zisťuje, ako bol klient spokojný. Klienti svoju spätnú väzbu so službami poisťovne a servisu vyjadrujú na stupnici od jeden do päť hviezdičiek. Poisťovňa do hodnotenia klientov žiadnym spôsobom nezasahuje, čím je proces veľmi transparentný. „Z doterajších spätných väzieb klienti ohodnotili spokojnosť s riešením svojej škody 4,78 bodmi z 5-tich. Spokojnosť so službami v autoservise vyhodnotili na úrovni 4,79 bodov z 5-tich,“ bilancuje J. Kruppa.

Allianz – SP plánuje službu rozšíriť aj na ďalšie oblasti poistenia. „Klienti dnes chcú vedieť, čo sa aktuálne deje s ich poistnou udalosťou. Systém je jednoduchý, transparentný a vďaka detailnej spätnej väzbe veľkej vzorky reálnych klientov nás núti byť efektívnejší a rýchlejší v riešení škôd našich klientov. Tento rok plánujeme spustiť online sprievodcu škodou aj pre majetkové poistenie,“ uzatvára J. Kruppa.

Helena Kanderková
Špecialistka externej komunikácie Allianz - SP
Ako vám môžeme pomôcť? 
Pošlite nám e-mail Kontakty