Klientsky portál Môj Allianz

Vytvorenie konta na portáli Môj Allianz je možné dvoma spôsobmi:  

1.      jednoducho online na allianz.sk/moj-allianz a automaticky získate základný/rozšírený prístup (len na prehliadanie).

2.      alebo osobne v servisných centrách/u finančných agentov, kde získate komplexný prístup s možnosťou vykonávať online aj aktívne operácie so svojím poistením.

Pre prístup na portál je potrebná vlastná/unikátna emailová adresa a mobilné telefónne číslo. Nie je možné vytvoriť prístup pre viacero užívateľov s rovnakým emailom/mobilným číslom.

Vytvorenie konta online je jednoduché, pozrite si náš video návod

Ak potrebujete pomôcť, kontaktujte našu Infolinku +421 2 50 122 222

Po vytvorení konta vám zašleme email a SMS s inštrukciami na aktiváciu konta. Prosím, postupujte podľa inštrukcií v emaile pre aktiváciu svojho konta.

Ak už nemáte náš email a SMS pre aktiváciu konta, môžete si opätovne vyžiadať aktivačné údaje

Email obsahuje odkaz na dokončenie registrácie. Kódy/heslá zaslané emailom a cez SMS vkladajte podľa pokynov na stránke (odkaz nájdete v emaile pre dokončenie registrácie).

Heslo pre aktiváciu konta zaslané v SMS je možné použiť iba raz a nie je možné ho používať na opakované prihlasovanie do konta.

Dokončenie registrácie je jednoduché, ak potrebujete pomoc, pozrite si video

Ak potrebujete pomôcť, kontaktujte našu Infolinku +421 2 50 122 222

Do konta sa prihlasujete vždy cez odkaz allianz.sk/moj-allianz. Ako prihlasovacie meno používajte vždy email, ktorý ste použili pri registrácii. Heslo ste si zvolili sami pri aktivácii konta.

Ak ste zabudli heslo pre prístup na portál, môžete si ho jednoducho resetovať na tejto prihlasovacej stránke . Email s odkazom na reset hesla vám zašleme na email, s ktorým sa prihlasujete do konta.

Preverte si, prosím:

·         či ste zadali emailovú adresu, ktorú používate na prihlásenie do konta Môj Allianz,

·         všetky priečinky svojej emailovej schránky – spam, kôš a pod, ak email na reset hesla neviete nájsť.

Zmenu hesla vždy vykonávajte cez bezpečnú/súkromnú sieť. Odkaz na zmenu hesla v emaile platí dve hodiny.

Ak si vytvoríte prístup na portál sami online, získate základný/rozšírený prístup do portálu Môj Allianz (len na prehliadanie).

Ak si prístup na portál vytvoríte osobne u finančného agenta/na pobočke (na základe identifikačných dokladov), získate automaticky komplexný prístup do portálu s možnosťou aktívnych operácii so svojím poistením.

Ak ste si vytvorili prístup na portál sami online, môžete na základe u finančného agenta/na pobočke (na základe identifikačných dokladov) požiadať o komplexný prístup na portál Môj Allianz.

Zrušenie konta na portáli Môj Allianz je možné po prihlásení cez voľbu Môj profil (vpravo hore).  

Ak potrebujete pomôcť, kontaktujte našu Infolinku +421 2 50 122 222.