Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Ako nahlásiť online škodu na aute?

Poistnú udalosť je dobré nahlásiť, čo najskôr, ideálne do 24 hodín. Ako na to? V hlavičke našej webovej stránky nájdete vpravo hore tlačidlo „Nahlásiť škodu“ a následne zvolíte možnosť nahlásenia škody na vozidle.

Vyberiete druh poistnej udalosti označením jednej zo štyroch možností – havária alebo vandalizmus, odcudzenie, rozbitie skla, požiar alebo živel. V prípade, že si nie ste istí, do ktorej kategórie vaša poistná udalosť patrí, kliknutím na POTREBUJETE POMOC? sa vám zobrazia vysvetlivky ku každej kategórii. V tomto návode sa sústredíme na hlásenie havárie alebo vandalizmu. Po označení jednej z možností, kliknite na tlačidlo ĎALEJ.

postup pre online hlásenie škody na aute

V ďalšom kroku vyplníte svoje kontaktné údaje, konkrétne meno, priezvisko, rodné číslo, evidenčné číslo vozidla, telefón a email. A kliknete na tlačidlo ĎALEJ.

Teraz nám dáte označením jednej, alebo viacerých možností vedieť, či bol niekto zranenýčo bolo poškodené. Pokiaľ prišlo k poškodeniu veci, opýtame sa vás aj konkrétne o akú vec išlo a kto je jej majiteľom. V prípade, že bol niekto zranený, zakliknete aj, či ste boli zranený vy, pasažier, alebo iná osoba. V prípade zraneného pasažiera, alebo inej osoby , máte priestor aj na vypísanie ich kontaktných údajov. Následne kliknete na tlačidlo „ĎALEJ“

postup pre online hlásenie škody na aute

V ďalšom kroku nám v kalendári vyznačíte najskôr v aký deň k poistnej udalosti došlo a následne vyznačíte aj konkrétny čas. Ak ho nepoznáte, môžete označiť políčko „Nie som si istý presným časom“. Potom kliknete na tlačidlo „ĎALEJ“

V prípade, že udalosť nahlasujete zo svojho mobilného telefónu a máte zapnuté a povolené zisťovanie vašej aktuálnej polohy, adresu miesta poistnej udalosti v tomto kroku vyplníme za vás a vy ju už len upresníte umiestnením modrej značky na mapu. Samozrejme predvyplnenú adresu môžete prepísať. Pokiaľ udalosť nahlasujete zo svojho počítača, adresu najskôr vypíšete a potom upresníte modrou značkou na mape.

postup pre online hlásenie škody na aute

V ďalšom kroku potrebujeme informáciu, kto nehodu zavinil – vaše vozidlo, iné vozidlo, spoločné zavinenie alebo neznáma osoba. V prípade, že ste zvolili možnosť iné vozidlo, alebo spoločné zavinenie, opýtame sa vás aj na majiteľa daného vozidla.

Takisto zakliknete, či ste volali políciu a na vyznačené miesto stručne popíšete, čo sa stalo. Tlačidlo „POTREBUJETE POMOC?“ vám opäť v prípade potreby priblíži, aký popis udalosti od vás potrebujeme. 

postup pre online hlásenie škody na aute
Teraz nám už len dáte vedieť, kde sa aktuálne nachádza vaše vozidlo. Pokiaľ je už v servise, vypíšete jeho adresu, môžete začať mestom, a následne vyberiete zo zoznamu ten správny servis. Pokiaľ je vaše vozidlo ešte na mieste nehody alebo na inom mieste, opýtame sa vás, kde si chcete dať vozidlo opraviť, prípadne či je pojazdné. Na mapke sa vám zobrazia servisy vyznačené modrými značkami. Po výbere servisu stlačíte tlačidlo „ĎALEJ“.
postup pre online hlásenie škody na aute

Následne si vyberiete, či chcete aby sme vás o priebehu poistnej udalosti informovali cez sms alebo e-mailom. Budeme radi, ak zakliknete aj možnosť, že vás môžeme kontaktovať ohľadom prieskumu vašej spokojnosti, aby sme naše služby mohli aj naďalej vylepšovať. Potom už stlačíte tlačidlo „ODOSLAŤ“ a je to!  Poistná udalosť je nahlásená a o všetkom dôležitom vás budeme informovať e-mailom alebo cez sms.

V prípade, že ste na začiatku označili ako poistnú udalosť požiar alebo živel, sa vás rovnako ako pri havárii, opýtame, či je vaše vozidlo pojazdné. V prípade, že by pojazdné nebolo, máte možnosť požiadať nás o zabezpečenie jeho odtiahnutia. Pokiaľ ste označili odcudzenie vozidla, kroky hlásenia sú veľmi podobné, ale samozrejme sa vás nebudeme pýtať, kto škodu zavinil, kde sa nachádza vaše vozidlo ani kde si ho chcete dať opraviť.

Rovnakými krokmi môžete nahlásiť poistnú udalosť na vozidle aj cez váš mobilný telefón, keďže naša webová stránka je plne responzívna – prispôsobí rozlíšenie obrazovky vášmu telefónu a proces bude rovnako rýchly a pohodlný.

Akúkoľvek poistnú udalosť samozrejme môžete nahlásiť aj nonstop prostredníctvom našej infolinky.