Kuriózne poistné udalosti | Allianz - Slovenská poisťovňa

Prvoaprílové hlásenia a poistné kuriozity

Nahlasovanie poistnej udalosti je síce jednoduché, no bezprostredne po tom, ako ste havarovali, poškodilo vám majetok alebo ste si spôsobili úraz, môže vaše konanie ovplyvniť aj poriadna dávka stresu. Pod vplyvom stresu a emócií vznikajú pri telefonickom nahlasovaní škody občas aj kuriózne, bizarné a úsmevné dialógy.


Allianz – Slovenská poisťovňa vybrala prehľad tých najkurióznejších hlásení škôd:
 

  • Operátor: Poprosím Vaše krstné meno...
    Klient: To je to prvé alebo druhé?
  • Operátor: Pošlem Vašu požiadavku likvidátorovi, bude Vás kontaktovať.
    Klient: Ale to auto nejde na likvidáciu! Ja ho chcem opravovať.
  • Operátor: Odkedy máte uzatvorenú poistnú zmluvu?
    Klient: „Odvtedy, ako zhodili Mečiara."
  • Klient nahlasuje škodu: Dobrý deň, srnka mi narazila do auta a chcem si to uplatniť z jej zmluvy.
  • Klient nahlasuje škodu: Voda nám zaplavila dom a z toho nám opuchli parkety.
  • Maďarsky hovoriaci klient nahlasuje škodu: Bol taký silný dážď, že sme močili z balkóna.
  • Operátor: „Aké poistné zmluvy máte uzatvorené v našej poisťovni?"
    Klient: „Mám u vás poistené auto, byt aj vnútornosti." (klient mal na mysli zariadenie domácnosti)
  • Nespokojná klientka sa sťažovala, prečo sme jej uhradili len dve polnoci, keď ona bola hospitalizovaná od 2. do 4. januára. Ak správne počíta, tak to sú minimálne štyri polnoci, lebo každá noc má 2 polnoci.
  • Nespokojný klient hlási: „Suseda odmieta priznanie viny za vytopenie môjho bytu. Ako dôvod uvádza, že nepoužíva vodu.“
  • Klient nám hlási: „Nahlasoval som dnes udalosť a kolegyňa mi dala číslo 2044147 a ja sa tam nemôžem dovolať.“ (išlo o číslo škodovej udalosti)

 

Kuriózne poistné udalosti:
 

  • V byte nastal požiar. Klient nám nahlásil: „Sporák bol zakrytý kobercami, kde ležala mačka a pes tam skákal, zapol sporák a vznikol požiar.“
  • Klient nahlásil poškodený digestor skratom, likvidátorka mu vysvetlila, že potrebujeme vyjadrenie servisu k príčine poškodenia. Keď prišiel elektrikár zistil, že digestor celý čas nebol zapojený do elektriny.
  • Klient nahlásil  poškodenie fasády hnedou tekutinou: „Zatepľovali nám dom a museli tam byť včely a ako to zateplili, ostali vnútri.  Zo steny nám potom začal vytekať med - aj dve misy medu sme odchytali.“

 

Dátum vydania: 29.03.2019

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook