Klienti môžu hlásiť škody nonstop

Od 4. decembra 2013 môžu klienti Allianz – Slovenskej poisťovne hlásiť poistné udalosti aj v noci, cez víkend či počas sviatkov. Allianz – SP tak rozširuje a skvalitňuje telefonické služby s cieľom byť svojim klientom neustále k dispozícii, a to najmä v núdzových situáciách. Bezplatná infolinka 0800 122 222 je im k dispozícii 24 hodín, 7 dní v týždni bez akýchkoľvek obmedzení. Hlásiť je možné poistné udalosti zo všetkých typov poistení.

Navyše, klienti môžu volať bezplatne pri akomkoľvek kontakte s poisťovňou. Na zjednotenej bezplatnej linke pod číslom 0800 122 222 vybavia od 7. do 19. hodiny jednoducho zmenu na zmluve, dozvedia sa informácie o produktoch poisťovne, získajú informácie o svojich existujúcich zmluvách a, samozrejme, môžu si jednoducho a rýchlo dojednať vybrané druhy poistenia priamo cez telefón. Hlásiť poistné udalosti môžu nonstop.

Kontaktné čísla pre klientov:

  1. Infolinka: 0800 122 222
  2. Pre volania zo zahraničia: +421 2 49 615 677

Dátum vydania: 09.12.2013

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook