Pochvaly, návrhy, sťažnosti

Nie ste spokojní s poistným plnením alebo našimi službami? Máte pre nás návrh na zlepšenie alebo pochvalu? Dajte nám o tom vedieť! Nezabudnite, prosím, uviesť konkrétne údaje ako sú napríklad:


  • číslo poistnej zmluvy/poistnej udalosti;
  • dátum, kedy ste nás navštívili, alebo k nám telefonovali;
  • mená našich pracovníkov, s ktorými ste komunikovali;
  • telefónne číslo/email, na ktorom vás môžeme kontaktovať.
Vašu sťažnosť môžete podať e-mailom na: , prostredníctvom bezplatnej linky 0800 122 222, faxom na čísle 02.6066 5434, poštou, osobne na ktorejkoľvek našej pobočke, alebo prostredníctvom nasledujúceho formulára:
Typ správy
Názov správy
Vaša správa
Správa sa týka poistnej zmluvy/udalosti číslo
Titul, priezvisko, meno
Adresa
Kontakt
Nonstop infolinka 0800 122 222