Tráviace problémy a úrazy | Allianz - Slovenská poisťovňa

Slováci z dovoleniek najčastejšie hlásia tráviace problémy a úrazy

  1. Počas leta nahlásia dovolenkári Allianz – Slovenskej poisťovni každý deň v priemere 30 poistných udalostí z cestovného poistenia
  2. Túto sezónu riešila Allianz – SP už dva infarkty Slovákov v zahraničí
  3. Pozor na časté striedanie teplôt. Mnohí dovolenkári hlásia seknutie v krížoch a krku z klimatizovaných priestorov

 

Od začiatku júna, kedy Slováci najviac dovolenkujú v zahraničí, nahlásili klienti Allianz – Slovenskej  poisťovni už 1664 poistných udalostí. Najviac hlásení prichádza z Turecka, Egypta a Grécka, ale pomerne veľa hlásení je aj zo Slovenska. „Dovolenkári nám najčastejšie hlásia tráviace a žalúdočné ťažkosti a drobné a stredné úrazy, ktoré vzniknú pri športových aktivitách alebo pri kúpaní a evidujeme aj viacero zlomenín končatín, najmä u detí. Riešili sme aj niekoľko seknutí v krížoch a krku, ktoré boli spôsobené nielen športovými aktivitami, ale najmä častým striedaním horúceho podnebia s vychladenými klimatizovanými priestormi. Túto dovolenkovú sezónu evidujeme aj zvýšený počet žalúdočných a tráviacich problémov z exotickejších arabských krajín, najmä z Ománu,“ konštatuje hovorkyňa Allianz – SP Lucia Muthová.

 

Poisťovňa riešila aj dva infarkty Slovákov dovolenkujúcich v Grécku a v Thajsku. V oboch prípadoch išlo o ľudí po šesťdesiatke. „Odporúčame, aby zvlášť opatrní boli starší ľudia dovolenkujúci v horúcich prímorských krajinách, a nevystavovali sa priamemu slnečnému žiareniu, dodržiavali pravidelný pitný režim, nezabúdali na užívanie liekov, ktoré majú predpísané, prípadne aby sa pred vycestovaním poradili so svojím ošetrujúcim lekárom,“ upozorňuje L. Muthová.

 

Kontaktujte poisťovňu

Vzniknutú poistnú udalosť môžete aj priamo z dovolenky nahlásiť online prostredníctvom stránky www.allianzsp.sk cez svoj počítač, tablet alebo smartfón, prípadne telefonicky alebo po návrate z dovolenky osobne v pobočke poisťovne. Ak sa vám počas dovolenky stane poistná udalosť, pokiaľ nejde o život ohrozujúci stav, odporúčame vždy ako prvú volať 24-hodinovú asistenčnú službu. Operátor na linke vám v prípade choroby či úrazu odporučí najbližšie vhodné zdravotnícke zariadenie a postará sa o všetky potrebné náležitosti. „Nezabudnite si uschovať všetky doklady ako lekársku správu, rozpis úkonov a poplatkov, predpis liekov, a aj doklad o zaplatení, v prípade že ste za ošetrenie zaplatili v hotovosti. Doklady je potrebné predložiť poisťovni,“ vysvetľuje L. Muthová.

 

 

Dátum vydania: 31.07.2018

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook