Bezproblémový servis pri havárii

Dopravná nehoda je nepríjemná, no rovnako nepríjemné sú aj komplikácie, ktoré po nej musí vodič riešiť. Napríklad drahé odtiahnutie auta do servisu a každodenné komplikované dochádzanie do práce iným spôsobom. Ak vodič nemá uzatvorené havarijné poistenie a poškodí si auto, môže ho to vyjsť poriadne draho. Allianz – Slovenská poisťovňa preto svojim klientom k poisteniu vozidiel ponúka novú službu Môj servis, ktorá sa v prípade nehody o všetko postará.



Silný partner na cestách

Pracovníci Allianz – SP a jej zmluvných servisov sa v prípade každej poistnej udalosti snažia svojim klientom ponúknuť také služby, aby sa pri jej riešení mohli stopercentne spoľahnúť na širokú sieť približne 600 slovenských autorizovaných servisov. Allianz – SP tento rok na trh uviedla službu Môj servis, vďaka ktorej pri rozsiahlejšom poškodení auta poisťovňa zabezpečí jeho bezplatné odtiahnutie do autorizovaného servisu a klientovi poskytne náhradné vozidlo.



Z pohodlia domova

Dobrá správa pre vodičov je, že s nabúraným autom nemusia nikam chodiť. Technici prídu priamo k nim domov alebo do práce, tam im odovzdajú náhradné vozidlo, zoberú to poškodené a po zrealizovaní opráv v zmluvnom servise doručia naspäť opravené vozidlo. A to všetko rýchlo a úplne zadarmo. „Samozrejme, ideálne by bolo, keby naši klienti službu Môj servis nikdy nemuseli využiť, ak ale už k dopravnej nehode dôjde, sme radi, že im vieme podať pomocnú ruku,“ hovorí Jozef Hrdý, riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí v Allianz – SP. K novej službe Môj servis je pripravené aj logo, nálepky, plagáty a letáky, ktoré využívajú servisy pri komunikácii s klientmi. Viac informácií o službe a nájdete na www.allianzsp.sk a na infolinke 0800 122 222.

Dátum vydania: 04.06.2015

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook