Asistenčné služby po novom pod hlavičkou Allianz Assistance

  1. Od 19. decembra 2012  bude asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance
  2. V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi
  3. Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy

Logo Allianz AssistanceV snahe zjednotiť poskytované služby pod jednu značku Allianz bude od 19. decembra 2012 asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance.

Pod značkou Allianz Assistance bude spoločnosť aj naďalej ponúkať asistenčné produkty v rovnako širokom rozsahu. Telefónne a faxové čísla zostávajú pre klientov rovnaké a zákaznícky servis bude aj naďalej poskytovaný zo sídla spoločnosti v Prahe, ktorého súčasťou je aj platforma so slovenskými operátormi.


Svetové asistenčné služby

Mondial Assistance je asistenčná spoločnosť, ktorá je jedným z popredných svetových odborníkov zameraných na pomoc cestujúcim v núdzi. Služby technickej, zdravotníckej, právnej asistencie a služby home assistance sú poskytované buď priamo, alebo prostredníctvom zmluvných partnerov.

Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu služby asistenčnej spoločnosti využívať pri nasledovných druhoch poistenia:

  1. cestovné poistenie
  2. povinné zmluvné poistenie
  3. havarijné poistenie
  4. poistenie Doktor+

Pomov v núdzi pre viac ako 10-tisíc klientov

Allianz Assistance je súčasťou celosvetovej spoločnosti Mondial Assistance, ktorá pôsobí na českom a slovenskom trhu od roku 1997. Za 15 rokov svojej existencie otvorila v Českej a Slovenskej republike vyše 400 000 asistenčných zásahov a obslúžila viac ako 2 milióny hovorov klientov.

V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi. Z tohto počtu bolo približne 6-tísic zásahov technickej asistencie a 4-tisíc zásahov medicínskej asistencie. Pri technickej asistencii bola najčastejšou príčinou zásahu porucha (3357 zásahov) a pri medicínskej asistencii ochorenie (3059 zásahov). Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy.

Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu využiť:

  1. záruky asistenčnej služby pre vozidlá opakovane, ak nastanú v jednom poistnom období rôzne škody
  2. možnosť spočítať limity na poskytované služby dohromady, ak majú od Allianz - SP aj PZP aj havarijné poistenie
  3. využívať asistenčné služby nielen v prípade nehody, ale aj poruchy

Dátum vydania: 13.12.2012

Súvisiace odkazy

Kompletné informácie o asistenčných službách v rámci našich produktov

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook