Allianz - SP rozšírila online sprievodcu škodou na PZP | Allianz - Slovenská poisťovňa

Allianz - SP rozšírila online sprievodcu škodou na PZP

Po online sprievodcovi škodou v havarijnom poistení, ktorý Allianz – Slovenská poisťovňa spustila koncom minulého roka, vo februári rozšírila službu aj o povinné zmluvné poistenie (PZP). Nový online systém umožňuje sledovať riešenie škody krok za krokom, čím uľahčuje komunikáciu poisťovne s klientom. Pri havarijnom poistení sú notifikácie zasielané našim klientom. V prípade škody z povinného zmluvného poistenia je to špecifické a atraktívne tým, že táto služba sa už netýka klientov, ktorí sú u nás poistení, ale  tých, ktorým naši klienti spôsobia škodu. Vďaka online sprievodcovi škodou v PZP tak aj naši neklienti budú mať možnosť zažiť naše nové moderné digitálne služby. Veríme, že toto transparentné a proaktívne informovanie o riešení ich škody ocenia a prípadne aj zvážia poistenie v Allianz - SP, keď si budú v budúcnosti vyberať nové poistenie,“ vysvetľuje riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – SP Jozef Kruppa.
 

Nový online sprievodca škodou, ktorý doplnil a skvalitnil doterajší systém riešenia škôd, pozostáva zo štyroch krokov, a to nahlásenie, obhliadka, oprava a hodnotenie. Jeho základnými výhodami sú rýchlosť, jednoduchosť, transparentnosť a empatia. Ide o interaktívnu mikrostránku. Z našich prieskumov vyplynulo, že klienti od nás očakávajú, že budeme s nimi komunikovať a spolupracovať veľmi jednoducho, bez nutnosti sťahovať či aktualizovať si rôzne aplikácie. Týmto online produktom sme im to umožnili,“ približuje J. Kruppa.
 

Zákazníkovi po zaregistrovaní škodovej udalosti príde notifikácia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti a online komunikovať s poisťovňou. Po vyriešení škody poisťovňa v poslednom, štvrtom kroku zisťuje, ako bol klient spokojný. Klienti svoju spätnú väzbu so službami poisťovne a servisu vyjadrujú na stupnici od jeden do päť hviezdičiek. Poisťovňa do hodnotenia klientov žiadnym spôsobom nezasahuje, čím je proces veľmi transparentný.Z doterajších spätných väzieb klienti ohodnotili spokojnosť s riešením svojej škody 4,78 bodmi z 5-tich. Spokojnosť so službami v autoservise vyhodnotili na úrovni 4,79 bodov z 5-tich,“ bilancuje J. Kruppa.
 

Allianz – SP plánuje službu rozšíriť aj na ďalšie oblasti poistenia. „Klienti dnes chcú vedieť, čo sa aktuálne deje s ich poistnou udalosťou. Systém je jednoduchý, transparentný a vďaka detailnej spätnej väzbe veľkej vzorky reálnych klientov nás núti byť efektívnejší a rýchlejší v riešení škôd našich klientov. Tento rok plánujeme spustiť online sprievodcu škodou aj pre majetkové poistenie,“ uzatvára J. Kruppa.

Dátum vydania: 18.03.2020

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook