Modrý telefón - lepší servis pre klientov Allianz - Slovenskej poisťovne

Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka od 1. apríla 2009 svojim klientom možnosť ako sa vyhnúť zdĺhavému papierovaniu pri poistnej udalosti.

Prostredníctvom linky Modrý telefón je teraz nahlásenie škody v neživotnom poistení rýchlejšie a pohodlnejšie.

Telefonická linka 0850 122 222 je klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7.00 do 21.00 a operátori sú pripravení:

  • prijímať telefonické hlásenia poistných udalostí,
  • poskytovať komplexné informácie o likvidácii poistných udalostí,
  • prijímať telefonické sťažnosti a podnety,
  • poskytovať služby z poistenia majetku Privát plus.

Okrem toho je možné na telefonickej linke každý pracovný deň od 8.00 do 17.30 nahlásiť poistnú udalosť v životnom poistení a tiež uskutočňovať zmeny na životných i neživotných poistných zmluvách.

Modrý telefón: 0850 122 222

Dátum vydania: 01.04.2009

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook