Superbrands ocenilo 36 značiek

Organizácia Superbrands je uznávaná nezávislá autorita v oblasti brandingu. Vyzdvihuje výnimočné značky celého sveta, vzdáva im hold a ďalej ich zviditeľňuje, čím pomáha upevňovať ich postavenie. Je úspešná vo vyše 50 krajinách sveta, na všetkých kľúčových trhoch. Slovenská rada Superbrands nedávno udelila špeciálne ocenenie 36 slovenským značkám a zaradila ich do reprezentatívnej publikácie. Sú medzi nimi také, ktoré sú súčasťou slovenskej histórie už celé roky, ale i také, ktoré sa na Slovensku zviditeľnili len nedávno. Ocenenie získlali: Absolut, Allianz Slovenská poisťovňa, Austrian Airlines, BMW, Bramac, Canon, Coca-Cola, ETA, Heinz, Hypernova, Kofola, Matador, Metaxa, Mrva & Stanko, NAY, Nivea, Nokia, Orange, Podravka, Samsung, Shell, Škoda, SME, Sony, Sprite, Staropramen, TA3, Tatra banka, T-Com, Tento, T-Mobile, Vitana, VÚB banka, Walmark, Whirlpool, Zlatý bažant.

Dátum vydania: 28.11.2006

Zdroj: Eurobiznis