Situácia v PZP sa stabilizovala

Ešte prednedávnom rezonovala vo Finančnom centre, a. s., téma povinného zmluvného poistenia. Ako uviedla Mirka Harvánková, zmeny, ktoré nastali v PZP, boli iba minimálne. Situácia sa stabilizovala aj vďaka poisťovniam, ktoré zachovali ceny na prijateľnej úrovni. A čo zaujímalo klienta tento rok najviac? "Ako obvykle cena, až potom asistenčné služby, prípadne iné garancie," potvrdila M. Harvánková, ktorá upresnila i názvy poisťovní, ktoré boli v tomto roku najžiadanejšie. "Veľká časť klientely zostala už tradične verná poisťovni, u ktorej mali poistenie dojednané. Klienti, ktorí sa rozhodli dať výpoveď, mali možnosť vybrať si z ponuky všetkých poisťovní ponúkajúcich PZP." Prax ukázala že aj keď klientov zaujíma pri PZP predovšetkým cena, u havarijného poistenia zohrávajú úlohu aj ďalšie faktory, ako je rýchlosť likvidácie, či dobrá spolupráca so servismi. Havarijné poistenie ponúkajú viaceré poisťovne, prvenstvo však za rok 2006 získala v súťaži Zlatá minca Allianz - Slovenská poisťovňa. Hneď na druhom mieste skončila Kooperatíva a za ňou poisťovňa Generali.
Po zhodnotení obdobia štyroch mesiacov pod hlavičkou Finančného centra uvítali klienti možnosť voľby poistenia najmä pri autách. Skonštatoval tak aj predseda predstavenstva Finančného centra, a. s., Daniel Žilovec

Dátum vydania: 19.12.2006

Zdroj: Považský obzor