Allianz - SP zaznamenala už vyše tisíc škôd spôsobených víchricou

Allianz – Slovenská poisťovňa do dnešného dňa zaevidovala vyše tisíc nahlásených poistných udalostí spôsobených víchricou z 19. januára 2007. Výška vzniknutých škôd sa pohybuje od niekoľko tisíc korún až po niekoľko stotisíc korún. Najvyššiu škodu poisťovňa predbežne vyčíslila na 1,5 milióna korún.

Najčastejšie škody vznikali na strechách budov. Postihnuté boli najmä strechy rodinných domov, chát, bytových domov a veľkých hál. Najviac postihnutou oblasťou je severná časť Slovenska, najmä okres Poprad. Na juhu Slovenska poisťovňa evidovala najviac hlásených škôd z nitrianskeho kraja a okolia Bratislavy.

Poisťovne môžu pri likvidácii poistných udalostí postupovať len na základe zdokumentovanej príčiny a rozsahu poškodenia. To neznamená, že poškodení nemajú začať s prácami na ich odstraňovaní. Podstatné je zachovať poškodené veci k dispozícii a zároveň vedieť preukázať rozsah poškodenia.

Klienti Allianz – Slovenskej poisťovne môžu využívať jednoduché a rýchle nahlasovanie poistných udalostí prostredníctvom bezplatnej infolinky Allianz Direct 0800 122 222. Aj vďaka takémuto jednoduchému postupu až 61 percent poistných udalostí je v Allianz – Slovenskej poisťovni vyriešených do 20 dní od nahlásenia škody.

„Hľadáme stále nové možnosti ako zlepšiť a uľahčiť celý postup pre klienta. Nahlasovanie poistných udalostí cez infolinku klientom v prvom rade šetrí čas a zrýchľuje celý proces vybavovania. Riešenie poistných udalostí v našej poisťovni patrí medzi najrýchlejšie a najlepšie na Slovensku,“ hovorí Anna Gajdárová z Allianz – Slovenskej poisťovne.

Dátum vydania: 23.01.2007

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook