Poistné udalosti cez internet

Allianz – Slovenská poisťovňa od decembra umožňuje svojim klientom nahlasovať vzniknuté poistné udalosti už aj z cestovného poistenia prostredníctvom internetovej stánky www.allianzsp.sk. Rozšírila tak on-line nahlasovanie poistných udalostí, pričom škody z havarijného a povinného zmluvného poistenia je možné nahlasovať cez internet už od novembra 2006.

Klienti prostredníctvom jednoduchého formuláru rýchlo a z pohodlia domova, či kancelárie vyplnia požadované údaje, ktoré následne spracovávajú odborníci v poisťovni. „Hľadáme stále nové možnosti ako zlepšiť a uľahčiť celý postup pre klienta. Nahlasovanie vzniknutých poistných udalostí cez internet klientom v prvom rade šetrí čas a zrýchľuje celý proces vybavovania. Likvidácia poistných udalostí v našej poisťovni patrí medzi najrýchlejšie a najlepšie na Slovensku,“ hovorí Anna Gajdárová z Allianz – Slovenskej poisťovne.

Okrem on-line nahlasovania poistných udalostí môžu klienti využívať aj nahlásenie poistnej udalosti prostredníctvom bezplatnej infolinky Allianz Direct na čísle 0800 122 222. Ďalšou možnosťou je písomné nahlásenie či vyplnenie tlačiva priamo v ktorejkoľvek pobočke Allianz – Slovenskej poisťovne.
Formuláre na nahlásenie poistnej udalosti z cestovného poistenia nájdete na:

http://www.allianzsp.sk/poistne-udalosti

a

z havarijného a povinného zmluvného poistenia na:

https://online.allianzsp.sk/hlasenia/poskodeny/
https://online.allianzsp.sk/hlasenia/poisteny/

Dátum vydania: 19.12.2006

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook