Allianz - SP umožňuje nahlásiť poistnú udalosť cez internet

Allianz – Slovenská poisťovňa od novembra umožňuje svojim klientom nahlasovať vzniknuté poistné udalosti z havarijného a povinného zmluvného poistenia prostredníctvom internetovej stánky www.allianzsp.sk.
Klienti prostredníctvom jednoduchého formuláru rýchlo a z pohodlia domova, či kancelárie vyplnia požadované údaje, ktoré následne spracovávajú odborníci v poisťovni.

„Hľadáme stále nové možnosti ako zlepšiť a uľahčiť celý postup pre klienta. Uvedomujeme si, že čas je veľmi vzácny, preto sa snažíme celý proces urýchliť. Naša likvidácia aj vďaka takýmto novinkám patrí medzi najrýchlejšie a najlepšie na Slovensku, čo preukázalo aj naše nedávne ocenenie,“ hovorí Anna Gajdárová z Allianz – Slovenskej poisťovne.

Okrem on-line nahlasovania poistných udalostí môžu klienti využívať aj nahlásenie poistnej udalosti prostredníctvom bezplatnej infolinky Allianz Direct na čísle 0800 122 222. Ďalšou možnosťou je písomné nahlásenie či priamo v ktorejkoľvek pobočke Allianz – Slovenskej poisťovne.

Formuláre na nahlásenie poistnej udalosti z havarijného a povinného zmluvného poistenia nájdete na:

https://online.allianzsp.sk/hlasenia/poskodeny/
a
https://online.allianzsp.sk/hlasenia/poisteny/

Dátum vydania: 28.11.2006

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook