Individuálny prístup Allianz - SP priniesol jej klientom atraktívne ceny

Allianz – Slovenská poisťovňa zachováva súčasnú úroveň cien povinného zmluvného poistenia aj na budúci rok. Najväčšia poisťovňa na trhu, ktorej dôveruje vyše 738 tisíc motoristov, priniesla v uplynulom roku nový individuálny prístup k výpočtu ceny. Vďaka takmer dvadsiatim kritériám tak mohla upraviť ceny pre celé portfólio tak, aby spravodlivo vystihovali charakteristiku každého vodiča, čím vzniklo viac ako 500 tisíc kombinácií. Po ďalšom roku fungovania tak mohli byť minuloročné kritériá ešte viac špecifikované.

„Po desiatich mesiacoch zavedenia nového produktu „Modrého PZP“ sa potvrdilo, že kritériá boli nastavené správne a klientom sme mohli priniesť atraktívnu cenu, ktorú zachováme aj v budúcom roku,“ uviedol Marek Jankovič, viceprezident pre neživotné poistenie.

Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka k produktu Modrého PZP aj zaujímavý systém zliav a vernostný program. Okrem toho ponúka uzatvorenie poistenia cez telefón a internet so zľavou, dokonca je možné týmto spôsobom aj nahlásiť poistnú udalosť.

Zľava za uzatvorenie poistenia cez internet alebo linku Allianz Direct 7%
Zľava za bezškodový priebeh 45%
Vernostná zľava 10%
Zľava za dojednanie spoluúčasti 15%
Ďalšia zľava 5%

Pre svojich klientov ponúka zvýšený limit krytia (20/20 mil. Sk) bez ďalšieho navýšenia poistného. Ani v budúcom roku Allianz – Slovenská poisťovňa nebude uplatňovať malus. Okrem toho ponúka motoristom asistenčné služby k vybraným produktom zadarmo, a to nielen pri nehode, ale aj pri poruche vozidla.

Kvalitu produktu „modrého povinného zmluvného poistenia“ ocenili aj odborníci na poisťovací sektor. Slovenská asociácia sprostredkovateľov v poisťovníctve udelila Allianz – Slovenskej poisťovni ocenenie Najlepšia poisťovňa roka v poistení motorových vozidiel (SIBAF AWARD) a špeciálnu cenu za najlepšiu likvidáciu poistných udalostí.

Najväčšia poisťovňa na trhu, jednotka aj v povinnom zmluvnom poistení, zverejňuje ceny povinného zmluvného poistenia v regionálnych organizačných jednotkách. Pre lepšiu orientáciu klientov bude aj tento rok prístupná na internetovej stránke www.allianzsp.sk tzv. „modrá kalkulačka“. Svojich súčasných klientov bude informovať prostredníctvom tradične zasielaných listov s poukážkami.

Dátum vydania: 31.10.2006

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook