Allianz vyberá pre klientov najkvalitnejšie služby

Allianz – Slovenská poisťovňa uviedla na Slovensku novú značku kvality. Klientom tak pomáha orientovať sa vo výbere kvalitných služieb slovenských autoservisov. Prvým servisom, ktorý toto jedinečné ocenenie kvality získal, je spoločnosť Auto Valušek, s. r. o., Bratislava.

Značku kvality je ojedinelá nielen na Slovensku, ale v celej Európe. Allianz – Slovenská poisťovňa ju udeľuje na základe prísnych kritérií a po preverení dlhodobou vzájomnou spoluprácou. Jednotlivé výhody pre klientov zaradila pre lepšiu orientáciu klientov do troch kategórií:

Žltá značka kvality
- vykonáva opravy všetkých poškodení vozidla,
- akceptuje stanovené náklady na opravu automobilu stanovené technikom poisťovne,
- uzatvorí poistnú udalosť bez vystavenia faktúry,
- spĺňa najvyššie kritériá vybavenia.

Červená značka kvality „GLASS“
- prevezme hlásenie poistnej udalosti,
- vykoná obhliadku vozidla a opravu poškodeného zasklenia,
- ponúka bezplatné nadštandardné služby, a to opravu zasklenia priamo u klienta.

Zelená značka kvality „FULL“
- patrí medzi top servisy na Slovensku, klientom poskytuje kompletné služby vo vysokej garantovanej kvalite,
- nahlásenie poistnej udalosti, obhliadka a oprava sú „pod jednou strechou“,
- poskytuje špeciálne bezplatné benefity pre klientov Allianz (napr. odtiahnutie vozidla a jeho uschovanie v servise, poskytnutie náhradného vozidla, odvoz / dovoz klienta pred / po oprave a pod.),
- navyše prijme vozidlo do 24 hodín po nahlásení poistnej udalosti a do 24 hodín začne opravu.

Informáciu o ďalších servisoch, ktorým Allianz – SP udelí značku kvality, nájdete aj na našej stránke.

Dátum vydania: 13.10.2006

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook