Allianz - Slovenská poisťovňa medzi najvýznamnejšími značkami v SR

Allianz - Slovenskú poisťovňu (A-SP), a. s., zaradila medzinárodná organizácia Superbrands medzi najvýznamnejšie značky na slovenskom trhu, ktoré spĺňajú podmienky pre priznanie jej štatútu.

Nezávislá rada, tvorená poprednými osobnosťami z oblasti marketingu, reklamy a odborných médií, ocenila značku Allianz – Slovenská poisťovňa a odovzdala jej štatút Superbrand Slovenskej republiky.

"Sme veľmi radi, že práve naša značka získala takéto ocenenie, pretože sa v nej odzrkadľuje práca takmer 2 500 zamestnancov a 5 000 obchodných zástupcov našej spoločnosti, ktorí sa snažia o maximálnu spokojnosť klientov. Zároveň toto ocenenie potvrdzuje aj to, že naše reklamné a marketingové kampane boli presne cielené a dobre prijaté. Myslím, že môžeme byť právom hrdí na značku Allianz – Slovenská poisťovňa, ktorá predstavuje v prvom rade istotu pre klientsku základňu, od bežných občanov až po veľké korporácie. Vnímame toto ocenenie ako povzbudenie do ďalšej činnosti a zároveň veríme, že značka Allianz – Slovenská poisťovňa bude ľuďmi naďalej vnímaná ako sympatická," povedala marketingová riaditeľka A-SP Marta Kausichová.

A-SP posilňuje svoju značku na Slovensku už niekoľko desaťročí. Svojimi aktivitami nadväzuje na najlepšie tradície poisťovníctva v SR. K zhodnocovaniu značky a jej mena prispievajú aj aktivity poisťovne v oblasti poskytovania služieb prostredníctvom siete obchodných miest a pobočiek, ktorých počet sa z pôvodných 35 zvýšil na 57. Celkovo má A-SP po celom Slovensku 250 obchodných miest. Superbrands je nezávislá medzinárodná spoločnosť, ktorá sa v 44 krajinách sveta zaoberá hodnotením vývoja a uplatňovania obchodných značiek.

Dátum vydania: 08.08.2005

Zdroj: TASR