Allianz - Slovenská poisťovňa získala ocenenie a štatút Superbrand SR

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s. (Allianz-SP) získala ocenenie od medzinárodnej organizácie Superbrands a zaradila ju medzi najvýznamnejšie značky na slovenskom trhu, ktoré spĺňajú podmienky pre priznanie štatútu Superbrands. Nezávislá rada tvorená odborníkmi z oblasti marketingu, reklamy a odborných médií tak ocenila značku Allianz-SP a odovzdala jej štatút Superbrand SR. Organizácia Superbrands oceňuje značky v 40 krajinách sveta.

Ako povedala marketingová riaditeľka poisťovne Marta Kausichová, predstavitelia spoločnosti privítali toto ocenenie, pretože sa v ňom podľa nich odráža práca takmer 2 500 zamestnancov poisťovne a 5 000 obchodných zástupcov. "Zároveň toto ocenenie potvrdzuje aj to, že naše reklamné a marketingové kampane boli cielené a prijaté," dodala Kausichová.

Allianz pôsobí v SR od roku 1993, kedy začala svoju činnosť ako Allianz poisťovňa. V júni 2001 Ministerstvo financií SR vyhlásilo medzinárodný tender na privatizáciu Slovenskej poisťovne. Víťazom tendra na kúpu majoritného podielu štátu vo výške 66,79 percenta sa stal Allianz AG Mníchov. Bývalú štátnu Slovenskú poisťovňu získala Allianz-SP v júli 2002 a zlúčila sa s ňou v januári 2003. Okrem majoritného akcionára Allianz AG s 84,5-percentným podielom sa ďalším vlastníkom 15 percent akcií Allianz-SP stala Európska banka pre obnovu a rozvoj.

Dátum vydania: 08.08.2005

Zdroj: SITA