Allianz - Slovenská poisťovňa je víťazom spotrebiteľského testu

Povinné zmluvné poistenie Allianz – Slovenskej poisťovne je najlepším produktom na trhu. Vyplynulo to z výsledkov porovnávacieho testu Asociácie spotrebiteľov Slovenska. Testu, ktorý sa konal v mesiacoch august a september, sa zúčastnilo sedem poisťovní a po prvýkrát bola realizovaná aj jeho praktická časť.

„Som veľmi rád, že sa na Slovensku prvýkrát rozhodla Asociácia spotrebiteľov Slovenska porovnať nielen produktovú, ale aj praktickú stránku tohto poistenia, to znamená likvidáciu poistných udalostí, a že sme sa v tomto hodnotení stali víťazom,“ hovorí Torsten Leue, prezident a predseda predstavenstva Allianz – Slovenskej poisťovne.

Asociácia spotrebiteľov Slovenska oznámila výsledky testov Allianz – Slovenskej poisťovni listom z 23. septembra, verejnosť bola o výsledkoch testu informovaná v relácii Test magazín, vysielanej Slovenskou televíziou 30. septembra 2004. Výsledky testov nájdu spotrebitelia na stránke www.test-magazin.sk. Víťaz testu má právo používať toto označenie na svojich produktoch.

Nové asistenčné služby pre každého klienta PZP
Každému novému aj existujúcemu klientovi PZP ponúka Allianz – Slovenská poisťovňa asistenčné služby. Nové všeobecné poistné podmienky vstupujú do platnosti 25. októbra 2004. Technickú asistenciu vozidlám poskytuje spoločnosť Elvia.

Rozšírené asistenčné služby platia nielen na Slovensku, ale aj vo všetkých ostatných európskych krajinách, vrátanie európskej časti Turecka a Pobaltských štátov s výnimkou Moldavska, Ukrajiny a Bieloruska. Pôvodné služby pokrývali len územie Českej a Slovenskej republiky.

„Sme veľmi radi, že môžeme klientom ponúknuť nové asistenčné služby, a to bez akýchkoľvek ďalších výdavkov, čo je jedinečné na našom trhu,“ hovorí Torsten Leue.

V situácii, keď klientovi zostane auto po poruche alebo nehode nepojazdné, Elvia zorganizuje a uhradí náklady na odtiahnutie alebo opravu vozidla na mieste až do výšky 2 000 Sk, v zahraničí sa limit zvyšuje na 4 000 Sk. Ak oprava nemôže byť vykonaná v ten istý deň, prichádza Allianz – Slovenská poisťovňa s úplnou novinkou – Elvia zabezpečí a uhradí pre klienta jednu noc v hoteli v maximálnej výške 1 000 Sk na noc a osobu, v zahraničí do výšky 1 500 Sk. Elvia tiež preberá náklady na uschovanie nepojazdného vozidla počas obdobia 2 dní do výšky 150 Sk za deň, resp. 250 Sk za deň v zahraničí.

Elvia Assistance, s. r. o. patrí do skupiny Mondial Assistance Group, ktorá vznikla v roku 2002 ako výsledok úspešnej integrácie švajčiarskej poisťovacej a asistenčnej skupiny Elvia Travel Insurance a francúzskej SACNAS – Mondial Assistance. Mondial Assistance Group riadi 37 asistenčných centrál s nepretržitou prevádzkou v 28 krajinách na piatich kontinentoch a celosvetovou sieťou 400 tisíc poskytovateľov služieb zahrňujúci zdravotnícky personál a inštitúcie, stavebných špecialistov a remeselníkov, automechanikov, dílerov a lízingové, letecké a vlakové spoločnosti.

Každý klient s PZP v Allianz – Slovenskej poisťovni dostane nálepku s číslom do centrály asistenčnej spoločnosti, aby ho v prípade potreby mal vždy k dispozícii.

Aké bude PZP v roku 2005?
Výsledky povinného zmluvného poistenia za tretí štvrťrok sa práve finalizujú. „Ak sa potvrdia trendy prvého polroka, ceny PZP nebudú ani zďaleka rásť tak ako minulý rok,“ hovorí Torsten Leue, prezident a predseda predstavenstva Allianz – Slovenskej poisťovne. O nových sadzbách PZP budeme klientov informovať začiatkom novembra.

Je bežné po čase uviesť na trh iné kritériá segmentácie. Poisťovne momentálne disponujú dvojročnými štatistickými údajmi o PZP, a to nie je dostatočné na tvorbu korektných kritérií. Každý trh je veľmi špecifický, preto nie je možné použiť údaje z iných trhov.

Povinné zmluvné poistenie zadarmo
Allianz – Slovenská poisťovňa pripravila v spolupráci so Slovenským rozhlasom súťaž, v ktorej môžu motoristi vyhrať povinné zmluvné poistenie pre svoje auto zadarmo. Súťažiť sa bude každý pracovný deň od 25. októbra do 19. novembra 2004 o dve poistenia. Na Mikuláša (6. 12.) majú motoristi možnosť vyhrať automobil BMW.

Dátum vydania: 05.10.2004

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook