Vyriešte dopravnú nehodu cez smartfón

Allianz – Slovenská poisťovňa prináša pre svojich klientov, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, unikátnu bezplatnú mobilnú aplikáciu určenú pre iPhone a operačný systém Android. Aplikácia Poistné udalosti umožňuje klientom zdokumentovať a nahlásiť dopravnú nehodu priamo na mieste. Okrem toho aplikácia poskytuje cenné tipy a rady ako sa správať pri nehode, či dôležité kontakty.

Dopravné nehoda sa väčšinou odohrá absolútne nečakane a prináša so sebou pre vodičov mnohé stresové situácie. Allianz – Slovenská poisťovňa preto pre svojich klientov, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, pripravila unikátnu mobilnú aplikáciu pre iPhone a Android, ktorá nielen poskytne pomoc v podobe rád a tipov, ale umožní aj zdokumentovať a nahlásiť vzniknutú poistnú udalosť v podobe dopravnej nehody.

Hlásenie poistnej udalosti rýchlo a jednoducho

Hlásenie dopravnej nehody poisťovni cez aplikáciu Poistné udalosti je jednoduché a rýchle, pričom účastníkom nehody úplne nahradí cestu do poisťovne. Cez aplikáciu si používateľ nastaví aktuálny dátum, pomocou GPS lokalizácie vyberie presné miesto nehody a prípadne dopravnú nehodu zdokumentuje príslušnými fotografiami. Po vložení údajov môže používateľ zaslať hlásenie o poistnej udalosti priamo do Allianz – Slovenskej poisťovne. Kópia hlásenia bude zaslaná na emailovú adresu používateľa.

Po nahlásení poistnej udalosti poskytne mobilná aplikácia klientovi možnosť sledovať stav jej vybavenia. Po registrácii poistnej udalosti v Allianz - SP klient získa možnosť 24 hodín denne, 7 dní v týždni overiť si, v akom štádiu je likvidácia jeho nahlásenej škody a aké kroky ešte chýbajú k jej úspešnému ukončeniu.

Mobilná aplikácia Poistné udalosti od Allianz – Slovenskej poisťovne umožňuje vytvorenie vlastného profilu s osobnými údajmi ako aj údajmi o vozidle ihneď po podpise poistnej zmluvy. Údaje je potom možné použiť neskôr v prípade nehody a ešte tak skrátiť čas, ktorý je potrebný na nahlásenie poistnej udalosti.

Pomocník v prípade dopravnej nehody

Okrem jednoduchého a rýchleho hlásenia poistnej udalosti pri dopravnej nehode, ponúka aplikácia funkciu pomocníka, ktorý klientom poradí čo robiť v prípade dopravnej nehody, ako zabezpečiť miesto nehody či postarať sa o zranených. Aplikácia napríklad poradí, kedy presne je nutné volať políciu alebo čo si má všímať na mieste nehody.

Aplikácia taktiež sprostredkúva dôležité kontakty, či už na záchrannú službu, políciu alebo odťahovú službu. Súčasťou kontaktov sú samozrejme aj telefónne čísla na Allianz infolinku, ktorú môžu klienti kontaktovať v prípade ďalších otázok.

Stiahnite si aplikáciu Poistné udalosti hneď a zadarmo

Mobilná aplikácia Poistné udalosti pre iPhone je pre všetkých klientov Allianz – SP, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, zadarmo. Aplikáciu pre iPhone si môžu klienti stiahnuť cez Apple Store tu: http://itunes.apple.com/us/app/id458589354?mt=8.

Aplikácia pre Android je prístupná voľne na stiahnutie cez Android Store tu: https://market.android.com/details?id=sk.inlogic.allianz.

Aplikácia Poistné udalosti hneď po sprístupnení zaznamenala veľký ohlas, keď sa po niekoľkých dňoch dostala medzi najsťahovanejšie aplikácie. O mnohých pozitívach mobilnej aplikácie svedčia aj prvé ohlasy a recenzie nadšených používateľov.

Dátum vydania: 06.10.2011

Súvisiace odkazy

Recenzia aplikácie časopisom PC Revue

Kontakty pre novinárov

  • Lucia Muthová
    hovorkyňa, riaditeľka odboru firemnej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3114
    e-mail:

  • Helena Kanderková
    špecialistka externej komunikácie
    Tel.: +421.2.5963 3104
    e-mail:
Youtube Facebook