Allianz - Slovenská poisťovňa prišla s novou imidžovou kampaňou

Allianz - Slovenská poisťovňa spustila 1. októbra novú imidžovú kampaň, ktorá bola pripravená podľa nového komunikačného konceptu One (Jednotka).

Založený je na osobných výpovediach reálnych ľudí, ktorí sa s ostatnými delia o vlastnú životnú skúsenosť vychádzajúcu z bežných situácií a konkrétnych zážitkov. Odovzdávajú ju ako "jednu dobrú radu", ktorá priamo či nepriamo súvisí s možnými poistnými rizikami v živote zákazníkov. "Jedna rada, graficky vyjadrená aj číslom 1, sa stáva nosným prvkom celej kampane a v našom prípade aj potvrdením pozície lídra na trhu," uviedol pre Mediálne.sk Vladimír Baksa, vedúci oddelenia reklamy - poverený zastupovaním riaditeľa odboru marketingu.

Režisérom televíznych spotov je dokumentarista Juraj Lehotský, ktorý sa podieľal už aj na predchádzajúcich kampaniach. Tentoraz namiesto profesionálnej kamery bol pri filmovaní použitý digitálny fotoaparát v snahe zachovať dokumentaristický štýl, ktorý koncept vyžaduje.

Pri filmovaní bolo navyše použité len prírodné svetlo, bez pomoci filmárskeho osvetlenia. To režisérovi umožnilo pracovať takmer bez štábu a minimalizovať tak rušivé momenty na "pľaci". Cieľom bolo dosiahnuť nielen prirodzenú svetelnú atmosféru v zábere, ale aj autentickú, nehranú výpoveď účinkujúcich pred objektívom. Fotografie ľudí vystupujúcich v printových nosičoch nasnímal reklamný fotograf Martin Črep.

Kampaň, ktorú pre spoločnosť realizuje agentúra Roko, bude bežať v slovenských komerčných televíziách počas celého októbra. Rotovať budú dva 30-sekundové spoty.

Prostredníctvom viacerých vizuálov budú komunikovať i v ďalších médiách printy, outdoor, POS materiály.
Počas kampane bude jedným z najdôležitejších komunikačných kanálov internet. Okrem reklamných bannerov na najvýznamnejších slovenských portáloch koncept One zahŕňa aj zmenu dizajnu webstránky spoločnosti. Jej najdôležitejším prvkom sa stane tzv. kampaňový HUB (nadstavbová aplikácia), v ktorom budú komunikované rady klientov.

Allianz – Slovenská poisťovňa je v rámci koncernu Allianz jednou z prvých krajín, kde bola reklamná kampaň pripravená podľa konceptu One. Do konca roka 2010 odštartuje Allianz národné kampane podľa nového komunikačného konceptu ešte v Nemecku, Rakúsku, Španielsku, Portugalsku, Česku a Maďarsku.

Dátum vydania: 01.10.2010

Zdroj: www.etrend.sk

KONTAKTY PRE NOVINÁROV

> Lucia Muthová
Tel.: 02.5963 3114
Youtube Facebook